Post by worraloturhand on Feb 11, 2022 14:40:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Warfare2:Payback ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Warfare2:Payback IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ääretön pisteiden hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Star Warfare2:Payback 2022 version ▞▞▞
Ostin 2 x 720 jalokivipakkauksen ja he ottivat rahani, mutta eivät antaneet minulle jalokiviäni. Voiko kehitystiimi tehdä asialle jotain?
se oli mahtavaa
Voi olla tosi hyvä
En näe hyväksyntää, kun päivitän aseitani
Konsolit ja tarvikkeet | Pärnu Keskus | Kaubanduskeskus Pärnus
Sinun pitäisi tehdä tavaroista halvempia tai vain helpottaa rahan saamista
Star Warfare2:Payback Árkádjátékok eafx
Pidän pelistä paljon enemmän, jos voisimme pelata single-moodia oikeiden ystävien kanssa verkossa (sitten tietokoneet ystävämme varusteineen) ja taistella pomoja vastaan tai vain pelata yhdessä moninkertaistustilan lisäksi.
Hyvä peli, jota on hauska pelata, mutta siinä on paljon bugeja ja se vaatii paljon korjausta. MYÖS KURMAA ASIAKASPALVELU, ÄLÄ OSTA MITÄÄN NÄILTÄ IHMISILTÄ, he eivät auta sinua, jos et ole saanut ostamiasi tuotteita, enkä myöskään ole saanut heiltä vastausta, jossa kerron, että haluan hyvityksen tuotteista, joita en koskaan saanut ja En ole koskaan saanut sähköpostia takaisin. ÄLÄ LUOTA TÄHÄN PELIIN.
Paras peli mitä olen koskaan pelannut. Rakastan sitä niin paljon, etten voi lopettaa sen pelaamista. Antaisin sille 5 tähteä, jos saisin 550 mithirlini iän lataamisesta ja kuudenteen tasolle pääsemisestä. Tein kovasti töitä saadakseni ne, enkä edes saa niitä. Ei myöskään halua lähettää minulle salasanaa sähköpostiini!!
Se on aivan loistava peli pelattavaksi. Suosittelisin sitä muillekin. Huomasin juuri hukkuvani alieneihin, kun yritän tehdä jotain varsinkin sankarillisen tason 2 vaiheessa 5, että on niin vaikeaa tappaa kaikki muukalaiset, ja kun saan sen hallintaan, ylikuormitun enemmän. Myös fysiikka on vähän hukassa. Mutta muuten se on aivan mahtava peli. Haluaisin myös nähdä uuden päivityksen pian, koska haluan nähdä uusia aseita ja panssareita. 😃
tämä peli on roskaa
Siellä on paljon verta ja grafiikka on erittäin huono
Anna asian maksaa rahaa, ei jalokiviä
Star Warfare2:Payback Arcade azq
rakenneaseet eivät muuttuisi pomotaistelun aikana. korjaa se. Anteeksi huono englannin kieleni
Star Warfare2:Payback Árkádjátékok eafx
Apex-nimistä hakkereita ja muita samankaltaisia nimiä vaivanneet kehittäjät hylkäsivät pelin laajentamisen ja tuhosivat fanikunnan kokonaan. Onnittelut Devsille, virallisesti yksi huonoimmista peleistä, joita olen pelannut.
Se on kuitenkin listalla.....
kehittäjät eivät ota minuun yhteyttä takaisin hyvityksen saamiseen liittyvän ongelman jälkeen
Lisäksi he näyttävät lihavilta ja tärisevän saaliilta
te kaikki syyttelet paljon, että sanoit karkaisun, koska ostin jatkuvasti timantteja OIKEALLLA RAHALLANI. MIKSI ON IHMISTÄ, JOKA ON HENKILÖSTÄ UNCC:llä, MUTTA MIKSI MINÄ OSTAMISTA TAVAROIDEN KANSSA on sekaisin! ylös AINA OSTAN PALJON TIMANTEJA JA RAHAA TE KAIKKI KIELLÄT MINUT MIKSI KIELLÄT JONKUN OSTAMASTA SINULLE TÄMÄ ON STUPID.ADMIN PACIFIC.
Pls antaa minulle uusi tili, kun yritän luoda uuden tilin, mutta en voi kirjoittaa tilin tunnusta ja salasanaa, mutta en tiedä vanhaa tilitunnustani tai salasanaani, joten anna minulle uusi tili😣😣😣😣😢😢
Lolol
Harmi, että Dpad juoksun aikana lakkaa liikkumasta, juoksen edelleen paikallaan, kun 50 hirviötä iskee. Liian monet hirviöt kutevat aivan liian nopeasti. Lisäksi viive ei auta ollenkaan Galaxy Tablet E:ssäni. Joten minun on POISTAA tämä
tämä peli on super super noob lataan tämän pelin fk super hitaasti noobie
tää ei varmaa toimi millää puhelimella vain iphone ehkä
Star Warfare2:Payback – Google Play ‑sovellukset
Mech Arena Toiminta cpk
Näyttää hienolta peliltä, rakastan sitä, mutta sain juuri uuden galaxy 6 edgeni, enkä voi palauttaa profiiliani... aseiden panssaripakkaukset....... kaikki mennyt, korjaa
Peli on todella hyvä parannus edellisestä, mutta kaipaa parannusta, pelivoima sulkeutuu paljon ennen kuin voit edes suorittaa tehtävän loppuun ja se on todella viive.
Sen voi jopa asentaa, koska se on niin iso. Kun jokainen asia poistetaan, se tarvitsee 432 Mt aikaisemman paikan tehdä siitä pienemmän. Jos voisin pelata sitä, en antaisi 5 tähteä
Se on hieno peli, mutta korjaa tämä lisäysongelma.
Aiva hyvä
Pelasin veljeni kanssa ja taistelin pomoa vastaan siskoni kanssa ja pidän gs:stä
Vaiheen 1-3 tavoite on epäselvä ja päättyy aina epäonnistumiseen
Umm, hyvä, mutta ainoa ongelma on, että ammukset eivät lopu, mikä on tyhmää, ja alienit kutevat jatkuvasti, mikä on perseestä, jos heillä vain olisi alienraja, se olisi hauskaa.
Sitä on hauska pelata, se on vain offline-yksinpelissä, jossa vastustat alienien ryöstöä. Tauko tekee joskus, mutta ei pysäytä alieneja. Sekunti näen olevani samassa paikassa kuin ennen ja seuraavalla hetkellä pysähdyn ja tulen takaisin, ruumiini makaa maassa heidän kiertämässä ruumistani
Minulla oli 10 ensimmäistä luotia päällä. Ammuin vähintään 50. Hän/hän ampui minua 2. Sama tapahtui muutaman kerran ja ensimmäinen on sama.
Lataa Payback 2.4 Androidille Kirjoittanut Apex Designs Entertainment Ltd ... Star Warfare2:Payback APK.
TÄMÄ ON TODELLA PARAS PELI IKINÄ!!!! mutta helpota mithrillin (jalokivien) saamista
erittäin hyvä 😈
Star Warfare2:Payback Arcade azq
Poisti sen muiden pelien aikana. Boss-moninpeli ja reaaliaikainen yksinpelikampanjaampuja, voit taistella toisianne vastaan epäreilusti aloittaaksesi taistelut, mutta se on ainoa tapa heidän kokoonpanollaan. Ne tarjoavat tasojaon pelissä, jos valitset tai luot pelin.
Ensimmäinen peli oli paljon parempi monikerroksinen tämä peli vain potkaisee minut, kun olen monikerroksisessa pelissä ja se antaa minulle vain aloitusvälineet