Post by worraloturhand on Feb 11, 2022 14:34:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Bird ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Bird IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats oneindige bron ▞▞▞
▞▞▞ Cat Bird 2022 version ▞▞▞
game zou de telefoon vergrendelen in landcape-modus, ook al is het duidelijk een portretgame, dus de helft van het scherm was ontoegankelijk, kon helemaal niet spelen
Goed spel echt! Maar ik gebruik LG G8S waarbij het spel niet gecentreerd is, dus de controllers zijn een beetje raar. Kun je de controller of het schermspel zelf repareren, dus als ik dit speel, wordt het gecentreerd.
100,000+ Free Het & Animal Images - Pixabay
Ik vond dit spel absoluut geweldig. Het was zo leuk en leuk om te spelen. Ik moet zeggen dat dit een van, zo niet de beste, gratis platformgames is die ik in lange tijd heb gespeeld. De kunststijl was ook super schattig en aangenaam om naar te kijken. De levels waren nooit te moeilijk of te gemakkelijk om te doen. Al met al was het een erg goede game.
Ik hou van het concept. maar de vertraging is krankzinnig. Ik kan de meeste lag-inducerende games op mijn telefoon spelen zonder vertraging, maar deze game laat mijn telefoon gewoon vertragen tot 5 fps.
Ik kan alleen voorbij het eerste eiland komen, zet het tweede eiland een van de niveaus is te moeilijk alsof ik zeker weet dat niemand dat niveau kan verslaan
Grappige katten
Angel Catbird, Volume 1 | Margaret Atwood | Avonturenromans
Ik vond het leuk om het spel te spelen, maar toen ik een OnePlus Nord kreeg, sneed het de randen van het scherm af en nu kan ik het niet meer spelen. Om samen te vatten, als het spel bij je telefoonscherm past, pak het dan
Cat Bird ጀብዱ siw
Echt leuk, maar slechts 4 werelden
De game is oké en heeft echt schattige graphics, maar advertenties van 30 seconden die niet kunnen worden overgeslagen, kunnen niet worden vergeven. En ik betaal niet om advertenties te verwijderen omdat het nooit werkt. Je loopt altijd vast met advertenties. Ongeacht of u betaalt om ze te verwijderen of niet. Zorg ervoor dat de advertenties na 5 seconden kunnen worden overgeslagen, anders verwijder ik de installatie en laat ik mijn beoordeling vallen.
Het niveau 7 van World 2 van deze game is het moeilijkst. Ik was zo boos dat ik mijn telefoon brak en dit is de telefoon van mijn moeder. Kan deze katvogel niet overleven in het water...😭😭😡
Onspeelbaar, reclame om de 10 seconden. Doe geen moeite.
Goed goed ja goed. Mijn enige probleem is dat ik altijd op de verkeerde knoppen druk of helemaal niets indruk, wat vervelend kan zijn.
Ik heb het gevoel dat de game leuk zou zijn, maar ik kan niet voorbij het laadscherm komen zonder dat ik naar de machtigingen moet gaan
Het is echt frustrerend
Elke keer dat er een advertentie is, crasht het spel. Het is bijna onmogelijk om nu verder te spelen. Gelieve dit op te lossen. Voor de rest ziet de game er echter prima uit.
Ik wou dat ik kon zeggen dat dit een geweldige game is met prachtige kunst en dat is het ook, maar de doodsteller en de vertraging in het spel zijn ondraaglijk, ook vind ik het niet leuk hoe het de niveaus reset elke keer dat je sterft. Ik zou het niet aanraden aan mensen die een rustig platformspel willen.
Heel schattig en met een goed, zo niet straffend niveauontwerp, maar het heeft dringend een groter gevoeligheidsgebied nodig voor de springknop en vibratiefeedback voor alle bedieningselementen. Veel te vaak verlies ik de controle omdat ik denk dat ik de sprong voorbij ben, maar de knop was te klein en soms had ik in die situaties de run kunnen redden als er feedback was. Edit: Veel te veel advertenties voor een game waarin je veel doodgaat.
Dit spel is leuk, mooi en onderhoudend, echt een tijdverspiller voor mensen die op dit moment niets te doen hebben - dit spel is voor jou. Maar wat me echt irriteert, is de resolutie. Ik heb een Samsung Galaxy 20 FE en de knop 'Spring' in de rechterbenedenhoek en de knop 'Instellingen' in de rechterbovenhoek is ver naar rechts geduwd, waardoor er een lege zwarte ruimte aan de linkerkant van het scherm achterblijft. Los het probleem op dit voor nieuwere telefoons en versies.
Crazy Cat Funny Bird met Catnip is een leuk speelgoedvogeltje dat voor 100% gevuld is met kattenkruid. Bestel nu snel, eenvoudig en voordelig!
Geweldig spel. Schattig, leuk, geweldige ervaring rondom. Een van de weinige games waarvoor ik heb betaald om advertenties te verwijderen. Dit is een goed gedaan spel!
Het is echt een leuk spel! Ik vind het geweldig, maar zij Ik druk op de x op een advertentie zodat ik het kan spelen, waardoor ik het spel verlaat, repareer het. Ik heb een Lenovo-tablet als dat helpt
Een uitstekend 8-bit platformavontuur! Echt leuke mechanica, en de uitdagingen zijn moeilijk genoeg om interessant te zijn, maar niet zo moeilijk dat je ontmoedigd raakt. Dit is mijn favoriete mobiele game tot nu toe!
The Cat Who Sang for the Birds. In this delightful new novel featuring Jim Qwilleran and his lovable cats, Koko and Yum Yum, the rites of spring are...
Ik merkte dat bewegen afhankelijk is van de framerate. Dus plotselinge framedrops zorgen ervoor dat je zoveel sneller beweegt, wat er ook toe leidt dat je van objecten valt of spikes of zagen raakt. Toch een erg leuk spel.
Nog een kattenspel met basisbedieningen die gewoon niet werken. Dit zou een goede game kunnen zijn, ware het niet dat één hit dodelijk is!
Cat Bird Petualangan rek
Het spel start niet, zelfs niet als ik op de knop 'Aanraken om te starten' druk
(vulgair!!!) rondneuken onoverg.ww. Wives don't want their husbands to cat around with other women. ... a bird / a cat IN / ON the tree - English Only forum
Cat Bird Nuotykių aqyv
Ik vind het spel leuk, maar voor mijn telefoon was de knop raar om te springen, behalve dat leuke spel
Cats-art-painting-jurgen-bunny-squuirrel-cat-bird-kitten-animal
TMNT: Mutant Madness 角色扮演 hfpa
Echt leuk, helaas zijn op mijn Samsung s20 veel knoppen afgesneden
Het is goed, maar ik weet niet hoe ik onder een platform moet gaan, daarom geef ik het 2 sterren
Het spel start niet eens, het blijft hangen op 'aanraken om te starten'
Deze spel zal ik in me hart houden deze spel is geweldig
Ik ben dol op dit spel, maar ik versla het vrij snel, ik krijg gewoon betere tijden voor de wereldgetimede. Het is schattig en ik geniet er echt van om het te spelen, ik kon niet stoppen met spelen.
Dit is een solide platformgame. Jammer dat het alleen op mobiel is uitgebracht. Ik begrijp dat de ontwikkelaar advertentie-inkomsten wil maken, maar ze hadden het ook op itch.io moeten publiceren, want eerlijk gezegd, de bediening is gewoon verschrikkelijk op een telefoon. Dat zijn ze altijd. Touchscreens zijn niet gemaakt voor actie, daarom zijn de populaire mobiele games puzzels, idles en gachas. Als je dit spel gaat spelen, koop dan een exemplaar van bluestacks (en misschien joytokey) en speel het met een toetsenbord/gamepad.
Gratis games voor jouw iPhone - Speluitleg en Spelregels